En bra start på dagen!

Dagen blir alltid lite extra bra, om man vaknar upp brevid världens snygging. Tur för mig att jag får göra det varje dag! Gjorde mig även en god brunch och blev extra glad av mitt köksbord fullt av blommor, som nu börjar slå ut. Det är så vackert med blommor, synd att dom vissnar så fort bara.

Senare idag ska jag och Mike iväg ut till Åbyggeby på spelkväll hos hans föräldrar och syskon. Ska bli mycket trevligt :) GLAD PÅSK, förresten. Det är ju sånt nu också, men viktigast så är det lov. Längtar dock lite till efter lovet, då jag har tid hos vår syo och ska kolla upp högskolealternativ, ska bli jättekul :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback