Jag blir helt tokig..

Vad är det som gäller egentligen? Jag har suttit runt på internet och letat efter massa alternativ till hur man får bort finnar. Har läst om rouccatan, eller hur det stavas, och det är bara för allvarliga fall, vilket jag knappast är. Hittade sedan B5 vitamin, lät superbra, men då var det sisådär 100.000 farliga, allvarliga biverkningar. nejtack!

Läser också att det inte går att fixa enbart med yttre vård, alltså krämer, rengöring m.m. utan att man måste påverka det invärtes, alltså tabletter etc. Varför finns då all rengöring? Men nu är jag less på allt tjafs om massa påhittade kurer, som faktiskt inte fungerar.

Hittade ett superbra alternativ, 100% naturligt, inga biverkningar, då det är vitamner som kroppen mår bra av. Så imorgon ska jag traska mig iväg till life butiken inne i nian och köpa Zink :) Läste om många som fått bra resultat av det, och eftersom mitt är så milt kommer det förhoppningsvis fungera. Ska även kolla upp några 100% naturliga, ekologiska ansiktsprodukter att rengöra med. Nu vet jag att Isabella kommer hålla med mig ;)

Nu längtar jag tills imorgon, så jag får gå och köpa allting. Inte ett dyrt alternativ heller, och ska även köpa maxosol sedan, som är bra för huden och gör en lite brunare = stor skillnad på mig! Inte dyra dom heller, 169kr för 2 månader. Berättar vad jag köpt imorgon :)


kommentarer
Postat av: Lina

jag kan rekommendera Fenuril en kräm som finns på apoteket , funkar på alla och får bort allt , från o va jätte finnig så har ja nu perfekt hud , nån sådär ibland men aldrig allvarlig acne .. billigt med , bara att ha på morgon o kväll

2010-04-27 @ 20:56:40
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback