Tror du man blir förbannad eller?

Imorse klev jag upp, som ni nog ser på inläggen, kl 07:30. Detta gjorde jag enbart då vi skulle ha en genomgång på första lektionen, innan vi börjar med ett inlämningsarbete. Och vad gör läraren när vi kommer? säger följande: nej, men alla är ju inte här så vi väntar tills nästa vecka. Vi fick nog alla damp inombords. Det var anledningen till att bokstavligt alla hade klviit upp, men jag fick gjort halva uppgiften gjord i datasalen, så slutet gott, allt gott :)

Har även haft balett, så nu har jag ont i hela benen. Det vet jag att Lisa kommer gilla! Lite småroligt om man kliver in som utomstående. Har du ont? JA! Gud va bra! Det är faktiskt kul att ha ont, för då vet man att nu har jag tagit i till max. Hur strange det än låter.

Känner mig så sjukt slut, efter träningen att jag ser ut som jag-vet-inte-vad. Så bjuder på denna bild från bröllopet jag och Mike var på i sommras i Sundborn. För precis sådär skulle jag reagera på en kamera nu.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback