Utvilad och redo att möta världen!

Hej allihopa!

Efter några dagar av endast umgåtts med Mike och familj, och ätit alldeles förmycket såklart, känner jag mig väldigt utvilad. Att det är nästan en vecka kvar på lovet är också ett plus i kanten. Det känns som att påsklovet är ett välbehövt lov, sådär mitt i terminen. Det är inte alls mycket tid kvar om man ser på det, ca 2 måndader, varav 2 veckor man inte gör någonting med skolarbete, eftersom lärarna vet att vi studenter inte gillar läxor, speciellt inte sista veckorna!

Jag börjar faktiskt luta mot att det ska bli kul att ta studenten. Ska som sagt tidigare möta min SYO på måndag efter lovet, och det känns väldigt lovande. Jag har börjat fundera mer och mer på utbilningen jag funderar på att börja med, nämligen marknadsföring med internationell inriktning. Det bara skriker Jessica om jag får säga det själv! Ska bli mycket intressant att kolla närmare på exakta jobb, krav etc.

Jag har alltid tyckt att studenten känns lite blandad. Egentligen vill jag verkligen inte sluta. Ett år till med massa dans, mina underbara vänner och tid att tänka skulle inte sitta fel, men tyvärr så styr ju inte jag det. Jag känner mig ändå säker på min sak och jag får ju en välbehövd shoppingsemester om ca 1 månad. I can't wait!



Jag vet att föreställningen snart var en vecka sedan, men jag lovar att det kommer massa bilder och filmer så fort jag fått hem allting och laddat upp det! :)

bild från föreställningen, min koreografi.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback