En dag på stan

Hej allihopa :)

Idag har jag spenderat min dag nere på stan, och som planerat sitter jag nu här med mina NYA skor. Det finns ingen bättre känsla! Oplanerat var att jag fick sällskap av farmor på stan, och hela vägen hem, supermysigt. :)

Sedan gick jag en sväng till mamma och kikade in hur det går med lägenheten, och de blir mer och mer klart. Klappade även på Kajsa litegranna såklart.

Som nog många märkt så umgås jag med min familj ganska mycket. Min farmor och farfar, mormor och morfar, faster och farbror och alla mina kusiner, mamma och stefan. Hela bunten och jag verkligen älskar det. Har man en sådan underbar familj som jag, så ska man skatta sig lycklig. Och det gör jag.
I <3 MY FAMILY.

bjuder på en dagens outfit i nästa inlägg.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback