Innelistan

1. Boots


Ett par snygga boots är alltid snyggt. På partyt, snygga höga klickar, och till vardags snygga kängstil boots, gärna med lite nitar, stenar och spännen. Hetast just nu enligt är svarta (funkar alltid) eller tan. Någon som alltid lyckas matcha boots snyggt är Kenza. Så söker du inspiration, kolla där. Måste hitta mig ett par jag också, vill ha!


2. Friis & Co


Ja, jag är en riktigt Friis & Co nörd, men varför? För att dom erbjuder riktigt snygga väskor, till priser som de flesta har råd med. Det finns oändligt många stilar, modeller och material att välja på. Jag tror att alla kan hitta något dom tycker om. Är du inte så intresserad av väskor så har dom även underbara skor och smycken.


3. Avklippta tajts/Cykelbyxor


Något som jag och mina kompisar kör på stenhårt! Det finns inget så hemskt som när någon har för korta kläder och man skymtar trosorna. Inte sexigt! Därför kan man ta ett par gammla tajts, eller köpa ett par, och sedan klippa av dom så att dom slutar där klänninigen/kjolen slutar. Då slipper du oroa dig när du dansar, böjer dig ner eller sitter. Smart va? I vissa butiker finns även tunna cykelbyxor, jag fyndade precis på New Yorker.

 

4. Lösögonfransar

 

Tycker du inte om att ha mycket smink? eller bara vill känna dig extra partysnygg, köp lösögonfransar. De kräver lite träning, men efter några gånger blir man bättre. Jag använder Make up stores lim, och rekommenderar det rejält. Ögonfransar fyndade jag på Tradera, 10par för 90kr = 9kr paret. Har du inte tradera konto? På H&M finns bra och billiga för 39kr.




1. Dåligt väder + Shorts = Dålig kombination.

Och helt plötsligt så försvann värmen. Jag visste att det var för bra för att vara sant. Men det verkar inte som att alla har fattat det ? Fortfarande verkar allt för många låtsas om att det är 30grader och springer omkring i små shorts och linnen. Är det kallt, är det inte snyggt att vara lättklädd. Tänk på att man kan vara snygg även på vintern. Så klä dig som vädret tillåter, det är alltid snyggast.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback