Jag saknar min älskling..

Hej allihopa :)

Igår blev Mike erbjuden att jobba idag, och det kan man ju inte tacka nej till. Så här är jag, och saknar honom supermycket. Hatar att han jobbar så länge per pass. Vi hade i alla fall en jättemysig kväll igår, och Inception var superbra! (kommer en recension, med mitt betyg)

Idag ska jag iväg till famor och farfar och även sova där, jag vill inte sova själv här när allt drar igång. Lite obehagligt. Så imorgon kommer jag kolla in det, och då kommer det såklart en efter- panorama bild på parken, då allt är inte klart än.

Vad ska ni göra idag?



bild från min studentbal, vill ni ha en bildbomb med fler fina bilder kanske?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback