Mitt hjärta bankar när jag skriver...

Hej allihopa!

Nu är jag just hemkommen från farmor och farfar. Har även varit en sväng och handlat, både mat och piller! Kostillskot alltså, inget annat. Och nu är det dags att bänka sig vid datorn och skriva ett personligt brev.

Mitt hjärta bankar medans jag skriver. Mitt hjärta går i 200 bara av att tänka på det jobbet jag ska skicka in brevet till. Det finns inte plats för misstag nu, gud vad läskigt. Min dröm, så jäkla nära. Och allt avgörs av ett brev? Känns ju inte sådär jätte stabilt. Men, jag ger mitt allt och håller tummarna. Det hoppas jag ni gör också.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback