Allt jag skulle ha..

Hej allihopa!

Idag var det dags för mellandagsrean och självklart stod jag kl 10:00 utanför H&M för att slänga mig över rean, och det var smart gjort! Jag fick tag i två par snygga trosor i min strl för 30kr styck. Hittade även ett par svarta tights med svart samet på till fullt pris, tänk er - hela 129kr! ;)

Efter H&M drog jag en sväng på Gina tricot och tänkt att jag hittade något där, det är nog första gången på minst 6månader. Köpte även där ett par tights för 74,50kr. Sedan hittade jag ett nytt märke på Kicks och bestämde mig för att prova deras Mousse, så nu är det upp till bevis.

Så när jag kom hem hade jag ALLT jag skulle köpa i kassarna, och inte en enda sak utöver det. Känner mig otroligt stolt, vilken disiplin man har ibland.

Jag visar bilder på allting imorgon! Håll utkik!




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback