Dag 07 - Min bästa vän(ner)

Åh herregud. Det där men en enda bästa vän känns lite dagisaktigt. Jag kan inte säga att en av mina vänner är bättre vän än någon annan.

Jag har inte många vänner, men alla mina vänner är underbara. Men ska man ta mina närmaste vänner så blir det nog Isabella & Vanessa. Det är dom jag träffar oftast, kanske en automatisk påföljd av att vi gick i samma klass i 3 år ganska nyligen ;) 

Så till alla mina vänner, ni är underbara. Jag har hellre er än 1000 andra. Jag skulle aldrig ha en kompis jag inte kände att jag kunde lite på till 100%, och det gör jag med alla mina kompisar. Jag kan göra så för att alla dom är som mig, ärliga och accepterande.

Om vi kollar på Mig, Vanessa & Isabella. Vi är alla tre totalt olika på alla sett och vis, förutom att vi älskar dans. Vi ser olika ut och vi har olika åsikter och ideer, men det spelar ingen roll. Vi beundrar och lär oss av varandra. Vi behöver inte vara lika, för vi älskar varandra för dom vi är.



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback