Dag 11 – Vart är jag om 10år?

Jadu, förutom att jag troligen önskar att jag var 20 igen så vet jag inte så mycket.

Jag kan helt omöjligt säga vad jag gör om 10år, eftersom jag inte kan se in i framtiden. Hade ni frågat för några år sedan hade jag nog målat upp ett stort senario hur lätt som helst, men så är det inte nu. Vad jag jobbar med eller vart jag bor om 10år är orelevant. 

Mitt liv om 10år, ja då befinner jag mig någonstans i världen, med ett jobb jag tycker om tillsammans med Mike. Då som hans fru. Och jag har min familj vid min sida. Det är vad jag vill och ska ha om 10år. Allt annat är totalt oviktigt och ingenting jag tänker spekulera om.


med dig vid min sida, spelar inget annat roll. Ever thine, ever mine, ever ours <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback