Dag 13 - Den här veckan

Ja, jag tar väl veckan som varit, eftersom det är måndagmorgon så än har inte mycket hänt denna veckan.

I veckan har mycket hänt. Har haft mycket egentid och bara tagit det lungt hemma, eftersom Mike har jobbat 3 dygn. Har även hunnit umgås mycket med farmor och mormor, vilket alltid är lika trevligt!

Det viktigaste denna veckan är nog att jag har blivit klar med alla julklapparna, halleluljah! Den stressen är nu över och jag är riktigt, riktigt nöjd. Om man får säga så. Utöver det kan jag berätta att jag har städat som en idiot hela veckan. Har försökt hålla det rent, och då finns det ingen tid att vila. Hur sjutton ska det bli om vi får större lägenhet?

Roligast denna veckan är lätt Poledancingen. Känns jätteskönt att ha hittat en hobby som passar mig perfekt. Det är verkligen en riktig självförtroendebooster, och jag rekommenderar det varmt till alla. Läraren Sofia är hur bra som helst och får en verkligen att känna sig bekväm från första sekunden.

Denna veckan har jag även sålt iväg min kamera som jag köpte till i midsommras, när min gamla kamera gick sönder. Då hade jag inte råd med en riktig kamera, men nu så kan jag och Mike köpa kamera tillsammans, så imorgon beställs det!

Har även satt upp och njutit av vår finfina julgran, som jag bjuder på en bild på :)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback