Dag 19 – Detta ångrar jag

Här blir det inte mycket att skriva för min del. Jag tror fullt på att aldrig ångra någonting. Och därför ångrar jag heller ingenting jag gjort. Klart man kan tänka att varför gjorde man så när man var lite yngre och man kanske inte skulle gjort samma val nu, men ångra det gör jag inte.

Alla val och beslut man gjort i livet formar än, och det är genom misstag man lär sig mycket saker. Sedan tänker jag också att om jag ångrade saker,  och om jag hade gjort annorlunda kanske mitt liv inte skulle varit som det är idag.

Allt som hänt mig fram tills nu har format mig till den jag är. Jag har blivit en stark och självsäker person, som vad jag än gör kan hålla huvudet högt och stå för mina handlingar och åsikter. Dessutom har jag lyckats hitta min själsfrände redan vid 17års ålder. Hur många har det turen?

Så svar: Jag ångrar ingenting. Alla mina beslut är jag.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback