Dag 23 – Min favoritplats

Shit vad mycket London det blir! Som ni nog redan förstått är min favoritplats i hela världen. Visst älskar jag värme och sol, men ingenting slår London.

Superbillig shopping - Kläder är mycket billigare, och skönhetsvård kostar ca. 30% av vad det kostar i Sverige.

Supertrevliga människor - Alla i London är ubertrevliga och artiga. Vet ni att jag inte behövde lyfta min väska av buss/tunnelbana en enda gång? Det gjorde folk som jobbade där, utan att man behövde fråga. Och hittar du inte? då är det bara att fråga någon.

Supervackert - Jag fullkomligt älskar arkitekturen i London. Alla olika stadsdelar är totalt olika. Camden town är hur coolt som helst, och Regent street måste vara den vackraste gatan jag sett.

Billigt att flyga & bo - Japp, bokar du i tid kan du komma iväg i 3-4nätter på ett bra, centralt hotell och flyg till heathrow för dryga 2000kr!

Så, mitt tips: ÅK TILL LONDON! Speciellt om ni gillar mode etc. Jag har redan ett A4 med saker jag måste köpa upp i London, pga att det är så mycket billigare där. T ex kan jag ta BH:märket jag köpte en bh av här. Här fick jag betala 600kr, vilket jag tyckte var ok, eftersom det var min rätta strl. Sen har jag sett vad den kostar i butik i London, 200kr! Gissa hur många jag ska köpa?


Coola camden town


Ett hus på vackra Regent street.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback