the little green monster...

Hur fasen fungerar vi tjejer egentligen? Eller nu ska jag nog inte säga vi, eftersom jag inte känner någon tjej som är sådär typisk tonårstjej. Alla mina vänner är mogna och bra människor, vi tycker om att peppa varandra och vara glada för varandra. Vilket är viktigt.

Tjejer är ganska duktiga på att vara omogna och elaka, men man får se på det såhär. Om en tjej orkar lägga ner hela sin tid på att hacka ner på dig, betyder det bara att hon är avundsjuk. Rätt och slätt. Tyvärr finns det så många som måste försöka trycka ner andra för att dom själva ska må bra, vilket är tråkigt.

Så, skit i sånt trams nu. Låt oss vara snälla mot varandra och peppa varandra. Så, ta en stund idag och berätta för dina kompisar hur mycket du tycker om dom och överrös dom med komplimanger. Det ska i allafall jag göra, som jag och mina vänner alltid gör. Det är de vänner är till för.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback