En mycket produktiv dag!

Idag har varit en underbart produktiv dag och massor har löst sig! Jag har hunnit med tre mycket viktiga saker. Jag har:

Varit hos frisören

Bokat tid för synundersökning

Köpt balklänning
(ja, äntligen!)

Det känns så fruktansärt underbart att ha köpt en balklänning. Hittade den faktiskt på gimlins, det trodde jag verkligen inte. Den kom in igår, så jag får snabb att klippa mig en innan någon annan tog den, inte många klänningar där i XS överhuvudtaget och verkligen inte snygga.. men min är helt underbar! Nu är det bara örhängen och ett till armband som ska köpas och det blir när jag är i stockholm på fredag :)

Synundersökningen är skönt att ha bokad, ska nämligen ha nya glasägon. För er som inte vet så har jag linser jämt. Har vant mig av glasögon så länge nu att det känns konstigt att ha dom på mig, men nu ska jag ha ett par nya så miina ögon får vila på kvällarna och söndagarna. Hittade ett par supersnygga bågar idag också.

Frisören var långt över tiden! Min klippning behöves verkligen och min frisör är den bästa som finns och åter igen ser mitt hår bra ut. Nu är det bara fråga bella att tona mitt hår igen så det är extra fint till min b-day, juste jag fyller år den 1 mars, ska bli mys :) Blir man 19 år!



inlägget blir utan bild än så länge, då blogg.se dampar just nu...

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback