I dance to live!

Idag har varit en dag fylld av dans :) Vår jazz och balett lärare Lisa kom tillbaka, efter 2 veckor borta. Tack och lov! Gud vad jag har saknat henne och hennes lektioner. Vi hade en sådan grymt kul jazzlektion med tvåorna idag. När Lisa gick och hämtade vatten så gick vi ihop att vi skulle låtsas komma ihåg koreografin och fjolla oss istället ;) Och visst trodde hon på oss och jävlar vad vi skrattade allihopa! Vi skrattade så vi grät och blev helt röda i ansiktet. En riktigt härlig dag.

Tänkte visa en bild på hur bra vår lilla sovalkov blev nu när vi fått upp steghyllorna och tavelhyllan i mitten. Blev jättesnyggt och det var ett riktigt bra köp. Tur att jag har Mike att sätta ihop allting, det är något jag aldrig skulle palla, att sätta ihop IKEA möbler. Inte kraftmässigt men jag har inte tålamodet att göra det (A)





kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback