Juste! Jag ska inte till skolan imorgon!

Satt precis och tänkte för mig själv: fan att helgen redan är slut... sen kom jag på att jag har sportlov! Och inte nog med det, imorgon fyller jag 19! Hur coolt är inte det på en skala 1-10 ? Äntligen kommer man ifrån gränsåldern 18, då man är minst på krogen.

Men innan man kan fylla och fira, måste lägenheten städas och mat inhandlas :) För idag ska jag först åka och shoppa mat, sedan kommer bella och färgar mitt hår och sedan vi tvättstugan resten av dagen, och där imellan ska det städas som attan! Ska baka också, men det gör jag imorgon, så pajen är helt nybakad.

Jag använder alltid Loreal casting creme gloss, Jättemycket färg och världens bästa efterbehandling som räcker flera gånger.


kommentarer
Postat av: Din s.k pojkvän

För idag ska jag först åka och shoppa mat... men va bra då slipper jag följa med då? eftersom DU ska handla mat:) skönt!

2010-02-28 @ 11:48:49

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback