Shit va läskigt!

Eller spännande kanske är ett bättre ord? Har precis beställt en BH från internet, mer exakt uppercut.se :) En superbra sida för underkläder, om man har lite mer ovanliga bh-storlekar och är beredd att betala lite mer. Dom har nämligen ett märke som heter Wonderbra, som ni kanske hört i någon amerikans film någon gång? Jag har aldrig vågat beställa, eftersom det är så svårt att veta hur dom kommer sitta, men jag hoppas den passar.

Bh:n på bilden är vad jag nu provar att beställa :) Passar den bra, ska jag köpa en likadan i vit och även en annan :) Blir saftigt för kontot, men det är helt klart värt de! Denna bh är ruggigt prisvärd och kostar endast 399kr :)

Bra info om uppercut:
leveranstid 1-2 dagar (Y)
Ingen frakt! (Y)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback