Året som gått

Nu är det väl meningen att man ska skriva någon slags året som gott lista, och jag vette sjutton vad jag ska skriva om :) Tänkte att jag härmar blondinbella lite och skriver bara lite om de roligaste som hänt under året, eftersom de mesta som hänt är bra. Och man ska ju se på allt de positiva, inte de negativa!

Det första blir ju såklart min 18-års dag! och som jag väntade på den kan jag lova, fråga bara mina vänner ;)

Jag flyttade hemifrån och ihop med Mike <3

Det andra måste bli när jag och mike firade ett år, tiden bara flyger förbi! nu i februari är det 1½år.

Och såklart första resan tillsammans med mike, utan vuxna, våra underbara 17 dagar i Thailand.


Även 2010 kommer föra med sig mycket underbara saker! så som:

Jag fyller 19 år!

Jag tar studenten

Jag och Mike firar 1 år som sambo ;)

Jag och mike firar två år <3




Årets bästa bild måste bli den här på mig och vanessa, finns även i min header, love it! :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback