Hot or Not?



1. Stövletter
Stövletter är helt klart hetast i vinter och även i vår. Passar lika bra till vardags som till fest. Och destu högre, destu bättre. Så låter det alltid enligt mig! Bilden är på mina stövletter från Scorett, så snygga och supersköna.



2. Ringar
Ringar är helt klart vinterns/vårens acessoar. Det ger ett väldigt uppklätt/fixad intryck och desutom är det så snyggt! Väldigt lätt att hitta också, finns många fina ringar på billigare butiker, mitt tips är h&m och glitter. The bigger the better! bilden under är på min svarta blomring från h&m, bara 49,90kr!





1. För lite kläder
Det är vinter ute, och det är t o m 20 minusgrader ibland. Det är dags att slänga in skinnjackan i garderoben! Dra fram vinterjackan, halsduken, mössan och vantarna. och egentligen hur mysigt är det inte med en snygg stor kofta och en mysig halsduk? både snyggt och varmt!

2. Torra vinter läppar
Fy för kylan, visst är det fint ute, men vädret är varken bra för hyn eller för läpparna. Torra, sprukna läppar är aldrig trevligt att ha och överdos av läppsyl året om gör det bara värre. Så mitt tips: använd aldrig läppsyl. Om det inte är i nödfall. Jag har aldrig använt läppsyl och jag har heller aldrig haft torra läppar, förutom nu på vintern då jag cyklar till skolan. Och tricket för det är Försvarets hudsalva. Bäst för läpparna, men kom ihåg överanvänd inte.




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback