Nu har jag varit sådär igen...

sådär lite dålig på att blogga, men det har ju varit lov! Och första skoldagen idag har varit världens mest händelsefulla dag, jag kom hem för en timme sen (A) och jag är helt slut! Ska snart duscha och så, men maten fick gå före svetten.

Jag trivs ändå med att skolan har börjat igen :) Jag har alltid gillat skolan, what's not to like? visst, är ju lite läxor, men det är det värt tycker jag. Jag får ju även hålla på med något jag älskar varje dag. I don't live to dance, I dance to live! Det finns inget bättre, och idag hade vi även vår första PA träning.

och TACK tilda som kom med sådan kort varsel! :) You're a lifesaver!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback