så var det dags igen..

för träning! :) och jag är trött som ett jävla as, inte direkt så man kan skola när man är den som leder. Men det är samtidigt så jävla roligt när man väl kommit dit. Nu kan jag alltid gå med bella också, så mycket roligare än att få själv. Vilket träningsmänniska jag blivit, vill aldrig ta bussen längre. man kan ju gå och få gratis motion!

Idag löste vi även utskriftsproblemet till affischerna och köpte det mest perfekta biljettpappret ever. Dom kommer bli så himla snygga, och imorgon kommer vi troligen skriva ut dom. (Y) Nä, nu ska jag ta och kila över till mormor och skriva ut min svenska uppsats, som ska in imorgon.

Hörs senare!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback