Dagens lista

Senaste

Låt du hörde: Miley Cyrus - Can't be tamed

Film du såg:

Mat du åt: Chicken nuggets och ris

Kram: Mike

Puss: Mike ofc ;)

Känslan: Trött!

Resa: London

Glädje: Mikes godnatt puss

Dröm: Du, jag kommer inte ihåg vad jag drömmer

Person du träffade: Alla på jobbet

Personen du pratade i telefon med: Mike

Personen du fick sms av: Vanessa

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit

Gången du var utomhus: Min cykeltur till jobbet

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Studenten

Saken du köpte: Hawaiian tropic sun oil SPF20

Allmänt

Ska bli skoj: Dagens utekväll med Isabella & Vanessa

Ska inte bli skoj att: Jobba hela dagen, och imorgon..

Sparar till: Utbildning

Pålägg som gäller: Rökt kalkon

Önskar att jag var bättre på: Att vara impulsiv

Dagens dryck: Kommer bli Bacardi breeezer - Pineapple

Vad saknar du: Mike! :(

Tre band/artister: Britney spears.

Vad har du gjort idag: Jobbat

Brukar du svära mycket: Alldeles för mycket egentligen

Hur tidigt stiger du upp: När jag jobbar 07:30

På helgerna: kl: 9-10

Vad ska du göra ikväll: Suncity med V & B ;)

Hur många timmar sover du per natt: ca 7-8h

Vem är snyggast i världen: Hollywood kändisar räknas inte, så då blir det Kenza och Mike! ;)

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Mina och Mikes dagar i boulognern med jordgubbar

Favoritplagg i garderoben just nu: Min höga jeanskjol från H&M, samt mitt senaste skoköp

Längd: 166,5cm

Vikt: 53kg

Byter gärna garderob med: KENZA! ge mig!

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Alla var där - Lauren Weisberger

Mitt rum kan beskrivas som: Min och mikes lägenhet?

Mig själv med tre ord (just nu): Lyckligt lottad, kär & tidspessimist

Jag tränar: Varje dag

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär

 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback