Imorgon ska jag någonstans jag inte varit på många år..

nämligen till Furuvik!

Och vad jag ska göra där? Jo, jag ska åka alla roliga karuseller och kolla på djuren. Men inte helt själv såklart! Medans alla mina kusiner är uppe och klättrar på Kebnekaise(?) så fick lilla Melker vara hos farmor och farfar. Därför ska jag med dom ut imorgon, och åka karuseller med melker. Jag vet hur man själv älskade Furuvik som liten. Hoppas han gillar det lika mycket!

Jag hoppas att jag hinner med en dagens outfit eller ett inlägg innan jag åker. Fingers crossed.
Hoppas ni får en mysig fredagskväll!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback