Reafyndaren nummero 1!

Hej allihopa! :)

Blev ingen uppdatering igår, var på stan och valbo med farmor och letade frenetiskt efter hudvård. Jag tror att jag har hittat riktigt bra saker, såklart har jag tagit bild på allting så ni får se.

"Råkade" såklart också fynda lite rea på h&m ute i valbo. En blå klänning och en beige väska, samt att par trosor. Är riktigt, riktigt nöjd med det. Har även sytt upp min garden collection klänning, har jag såklart också bild på ;)

Bilder kommer i ett separat inlägg om en stund!

bjussar på en bild på mig och erika från Nelly High Heels party! :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback