Recension: Vita Liberata self tanning mousse

Hej allihopa :)

Nu har jag äntligen provat min nya BUS och jag måste säga att jag är helt såld! Ska dock säga att den passar endast sånna som har väldigt ljus hy. Är man mörkare kommer man inte få bra resultat. Är man dock ljus, som mig, så får man underbar, lagom, lätt solbränd färg. Och jag har inte fått en enda fläck! Inte ens på knä eller foten.

Den var otroligt lätt att applicera, köp handsken, den gjorde det så lätt att få den jämnt om du följer anvisningarna på flaskan om långa, stora cirkelrörelser när du smörjer in. Se även till att smörja in torra fläckar innan. Moussen är lite brun i sig själv, vilket gör att du ser precis vart de hamnar någonstans. + den luktar nästan ingenting!

Sedan efter 3-6 timmar så har du fin brun färg :)

Betyg: 5 av 5, lätt!

 

Här kommer före och efterbilderna som jag lovat. Dock kan jag inte säga att dom blev speciellt bra, samt att resultatet syns bättre IRL. Jag har använt BUS på enbart vaderna. Om ni ser på den första bilden så är det mörkare ner på halva knäna ungefär, sedan ljust. Och på efterbilden så är vaderna samma färg som resten av benen. Som sagt så syns det bättre irl.

 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback