Duktig Jessica!

Hej allihopa!

För er som precis klivit upp kan jag meddela att jag redan hunnit med en massa saker. Morgonen började med att mamma, och maggan såklart, stod väntades vid dörren och jag fick de första bilderna från balen, som stefan tog. Fyfaaan, säger jag bara. Gud vad fina dom är, och han är så duktig på att ta kort. Tur för mig att han ska ta på studenten också. Kommer visa bilder såfort jag får dom på datorn.

Sedan begav jag mig på stan och fick mitt Improvisation och Kompositions betyg av Hanna, MVG! Fattar ni? Jag var så himla nervös, men jag klarade det.

Därför tog jag en shoppingtur på H&M, planerade att kanske köpa ett linne för 49kr. Istället slutade det på nära 600kr och jag fick följande: Bikni-överdel, Bustier, Sjal, Tuptopp, Jeanskjol :) Kommer bilder snart!

ego, för idag är jag så jävla nöjd med mig själv :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback