Frukost och 16 and pregnant

God morgon :)

Jag har precis ätit klart min frukost, och kollat på ett avsnitt av 16 and pregnant. Börjar bli en slags helg-tradition på morgnarna, innan jag väcker Mike.

Idag ska vi iväg och ner på stan och sväng för att kolla på min studentpresent (japp, jag väljer allt jag får av alla :P) och jag vill även in på Indiska och köpa et lykta, som matchar dom vi köpt till vårt vardagrumsfönster. Hoppas jag hittar någon fin.

Annars blir det väl kanske lite mys ute, fint väder idag också. :) Hann inte blogga så mycket igår, då vi var hos farmor och farfar hela dagen, och satt på deras altan och solade i 4 timmar = Jag är lite röd, men inte bränd och brunt blir det så jag är överlycklig!

farmor kollar på våra ringar, we love em!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback