Lunchtrubbel

God morgon/God dag alla bloggläsare :)

Sitter just nu på jobbet och surar lite för mig själv. Idag har nämligen kaffemaskinen gått sönder = inget te för Jessica. Dock har dom en ny maskin som är värsta espressomaskinen, vilket inte hjälper mig...

Fick redo på imorse att jag får jobba en eller två timmar till idag (YES!) Inte så himla roligt, men mer pengar sitter ju aldrig fel. Ska ju inte på tjejmiddag förens 18:00, så jag hinner allt ändå.

Dock har jag lite lunch bekymmer, hade inget hemma så ska köpa lunch nu på rasten. Men vad fasen ska jag äta? Eftersom jag tar min pencilin vid lunchtid så får jag inte äta något som innehåller mjölk. Aka, inget med smör, mjölk, grädde ost etc. Inte så lätt, förslag?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback