Öroninflammation...

Hej allihopa :)

Nu har uppdateringarna varit dåliga, men om ni har mig på facebook så vet ni redan att jag har fått dubbelsidig öroninflammation. Inte kul! och jag spenderade större halvan av gårdagen med att ligga i mikes famn.

Jag har verkligen världens, universums, bästa, mest underbara och vackra pojkvän/sambo & Fästman! (oj! det blev mkt där) Tyvärr, så går det inte att beskriva hur underbar han är. Jag vet att jag i allafall kan vara lungt sjuk, med Mike vid min sida som håller om mig och får mig att må bättre. Nu när han är på jobbet så smsar han och kollar så att jag mår bra, kan det bli bättre?

Efter en halv dag i sängen, följd av en dag till. Så ska jag kanske försöka mig på min nya symaskin. Men just nu är jag så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Blir lite Tyra Banks show och soffan för mig, ett tag till.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback