Vilket kap!

Tack interflora!

Jag var precis in på interflora och köpte en blomma till Stefan som fyller 50år idag :) Vi ska nämligen dit kl 17:00, och jag får gå direkt från jobbet helt osminkad och i mjukiskläder, topp! Tillbaka till blomman, fick lite rabatt då jag hade en blomstercheck på en exakt summa. Fick världens finaste blomma i jättesnygg kruka, så eftersom jag var så nöjd med min rabatt så gick jag på gallerix och köpte ett roligt kort.

Den första av dagens uppgifter är nu avklarad, så eftermiddagens schema ser ut såhär:

17.00: Fira stefan

Ikväll: Betala räkningar
Hyra, bredband & El.

Om jag hinner: Lägga in ny musik i mobilen och surfa efter nytt på Spotify



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback