Är det bara jag?

Jag ser inte alla ändringar jag gjort i bloggen.. Som ni nog ser har jag gjort en ny signatur, nya rubriker i menyn, jag ska även ha ändrat typsnitt på både rubrikerna och inläggern.. men det syns inte, ser det annorlunda ut för er?

Igår var en riktigt bra på start på kvällen, trots brynäs förlust och min dryga förkylning/sjuka/vad man nu ska kalla det. Kvällen började med att vi kollade på ishockeymatchen på O'learys med Eric, Johanna och två till. Efter det gick vi hem till E & J och spelade Buzz, och något annat konstigt spel, som vi alla var lika dåliga på! Men kul var det :)

Ikväll ska jag möta upp dom igen, för då ska mike sjunga, så vi ska kolla och sedan ner på stan och kolla på festligheterna under earth hour. Och jag får släpa mig runt med peak-jackan, fast det är någon plusgrad. Jag måste bli frisk!

Nu är det dags att plocka fram frukost! :) Vi hörs!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback