go glamorama tonight!

Inget mer glamorama för mig... Nu har jag sett alla avsnitten - vilken underbar serie. Måste säga att den går i äkta Jessica-anda. Jag lovar att det där kommer vara jag om några år, vänta bara! :)

Känns lite tomt på tv-fronten just nu. Inga mer The Hills, och nu inga mer glamorama. Vad ska jag ta mig till? Dock har jag en film på lite över en timme - The september issue. Den ska bli sjukt rolig att se. Bloggar när jag väl sett den, med rekommendationer och betyg. Kanske något att börja med, recensioner? Vad skulle ni vilja läsa?

Nu ska jag poppa musiken på högst volym och kliva in i en välbehövd dusch. Ikväll blir det en kväll med musik och mys, då måste man ju fixa till sig lite.

Vi hörs senare!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback