Lycka eller välfärd?

Just nu sitter jag och pluggar inför mitt seminairum imorgon. Har muntligt prov i Samhällskunskap i ämnet Välfärd. Jag började plugga nu, och jag har missat många lektioner pga möten...Trodde det skulle vara jättemycket att plugga in, men jag märker nu att det i princip bara handlar om allmänbildning och kännedom om hur sveriges välfärdsystem fungerar, vilket jag har. Vilken lättnad!
Ska bli kul att ha det muntligt, är mycket lättare att få fram vad man menar. Man kan också utveckla på ett sett man inte kan på skriftliga prov. Jag får alltid skrivkramp och min ork tar slut ganska fort, vilket gör att jag inte ger 100%.
Någon mer som är så ?



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback