men kul då..

Klockan är nu 09:08 och jag har varit vaken sen 08:00 och jag kan verkligen inte somna upp. Alltså bara traska sig upp, på med brillorna, mjukisar och sätta sig framför datorn för att passa på att göra klart mitt arbetsmiljö arbete medans mike sover... vilken lördagmorgon!

När jag är färdig tänkte jag knalla iväg till Tempo och köpa färskt bröd, börjar bli en liten tradition på lördagar att jag gör det och så är det mysfrukost, kanske blir en yoghurt också.

ikväll är det melodifestivalen, och det blir nog till att titta på den. Vettefan om jag orkar hela, men man kan ju knappa över fram mot slutet och vinnaren. Själv ska jag nog lägga en röst på Eric Saade ;) Jag bara älskar allt med framträdandet, och låten fastnar! Vet inte hur många gånger jag börjat sjunga på den, fast jag hört den typ 3 gånger (A) sen är han ju inte direkt ful heller! ;)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback