men vad i hela j*vla helvete!

Jag kan verkligen inte sova.... Jag vet inte vad sjutton som är fel, har sovit jättedåligt i en vecka nu säkert. Får aldrig sova på morgonen, riktigt frustrerande. Och idag ska man på kryssning, och orka vara vaken, fast jag nu somnar runt 22:00 på kvällen, för jag sover aldrig på morgonen. Lycka till med den Jessica!

Just nu har jag målat mina naglar, sen blir det en lång dusch med massa hårinpackningar etc. Försöker göra så mycket som möjligt nu tidigt, så jag kan mysa med Mike de sista timmarna. Jag kommer sakna han så sjukt mycket! Förstår inte hur jag ska ta mig till, sova utan honom också. Blir inte roligt :/ Tack och lov att det bara är ibland :)

Vi kanske ses på kryssningen!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback