Varit dåligt igen med bloggningen..

men gud jag har alldeles för mycket att göra! just nu så svävar frågar: Hur fan ska jag klara det allt? i mitt huvudet ganska mycket, men gå ska det! Jag klarar det alltid, även om det känns hemskt stressigt ibland.

Nu ska jag snart ta och klä på mig träningskläderna och promenera ner till Ackes :) Min dagliga motion, utöver all dans alltså, längtar dock tills jag kan börja cykla igen! Min väska är så grymt tung...

bjuder på dagens outfit också! Jag älskar min skinnjacka <3



kommentarer
Postat av: Ankiepankies

snygg jacka! :)

2010-03-15 @ 09:17:03
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback