Äntligen ska det sys!

Ja, ni hörde rätt. Här ska det snart sys, men eftersom jag inte har någon symaskin än, ska få en i studentpresent, så ska mormor sy :) Hon är lite bättre på det där, så idag ska jag lära mig hur man tråklar och syr in en klänning. Sånt vill jag verkligen lära mig, då jag behöver sy in exakt allt i midjan :/ drygt, men vad ska man göra?

Det här måste bara vara min drömklänning pga följande anledningar:
1. Utseendet, den är typ världens snyggaste klänning!
2. Priset, 199kr hallå?
3. Jag äger den,ruskigt stolt över den :)
4. Snart är den som sydd för mig
Need i say more?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback