Counting the minutes...

God morgon gott folk :)

Jösses vad jag är uppe tidigt, kanske ni tänker. Och det är jag, klev upp kl 9 så att jag ska bli trött ikväll. Vi åker mot Arlanda kl 04:00 imorogn inatt/imorgon. Kan inte fatta att de äntligen händer. Visst är det 2 timmar tillbaka i London om jag minns rätt?

isåfall åker vi härifrån 07:55 och kommer fram 07:35, lite halvskummigt ;) men vi har alltså minst halva dagen i Lonodn. Blir kolla runt lite i området, handla mat, gå i parken och hoppas på bra väder!

Idag blir det ut till OweJansson och kolla lite med farmor och farfar. Efter det ska vi hem och storstäda och packa väskorna och sova. Blir en tidig kväll som ni nog förstår.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback