Kväll hos farmor och farfar :)

Hej allihopa!

Hoppas att ni alla har hunnit spana in min London-guide här under, om inte, gör det! Idag har jag och mike varit en stund ute i parken och solat. Dock gick solen i moln efter en timme, den stannar ju aldrig tillräckligt länge här i Sverige.

Ikväll, eller om någon timme, ska jag iväg till Farmor och farfar och vara där ikväll :) Mike ska iväg och grilla och jag har ingen lust att följa med, så tänkte att jag skulle passa på att hälsa på.

Just nu sitter vi och kollar på Ishockeyn, och fyfan. Min mage och hjärta klarar inte det. Man blir ju helt förstörd, oavsett om man vill eller inte. Blir ni nervös när ni kollar på ishockey?

Bild från iförrgår, då Mike invigde sin vattenpipa med smakar han köpte i London.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback