Shopping, tack älskling!

Hej allihopa!

Har ej hunnit blogga idag, då jag spenderat hela dagen på konserthuset och repat inför Sväng!, som är imorgon kväll :) Men flera saker under dagen har gjort min dag till en "halleluljah-dag"

1. Jag hittade världens snyggaste bikini på h&m, 49,50kr / del, underbart billigt!
2. Såg att scorett ska öppna där wedins låg förut, STOR butik, så de kommer få in alla skor och jag har presentkort. Gud har hört mina böner är allt jag kan säga.
3. Mike överraskade mig genom att köpa både biknin och en ring till mig, tack älskling

Ursäkta den dåliga bilden, men mobilen dog och nu är jag så hungrig att jag snart äter upp min hand. Hoppas ni haft en bra dag!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback