Ska ikväll se Avatar, jag vet att jag är efter!

Hej allihopa!

Tagit en stund att ha tid vid datorn idag, har haft genrep inför föreställningen Sväng! på konserthuset på tisdag nästa vecka. Är det årliga jazzprojektet, som vi även medverkade i förra året.

På tal om Avatar, äntligen ska jag se den, eller inte så att jag är supersugen, men man måste ju se den för att slippa alla blickar och tappade hakor när man säger att man inte sett den än. Så det ska bli intressant, Mike sa att den är 2 timmar och 40 minuter, glasögonen för min del alltså!

Blir att cykla och handla godis, och sedan upp till Eric och Johanna för att kolla på filmen och prata loss och ha en mysig fredagskväll. T G I F !


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback