If you're to school for cool...

Som den stolta nörd jag är (eller vad är egentligen en nörd?) Men ja, jag älskar att läsa, jag älskar att skriva, ja jag har synfel och jag har alltid älskat skolan. What's there not to love?

Jag kom ihåg att jag verkligen avskydde mina glasögon förr. Och det har jag gjort i princip hela mitt liv. Och nu tänker jag såhär: vaf*n då för?  På senaste åren skaffar ju alla människor glasögon från höger och vänster. (förstår dock inte varför man skaffar det om man ser bra) men det är ju faktiskt riktigt snyggt! Och man blir ju genast 5 år äldre (i alla fall jag)

Så, inte nog med att jag accepterat dom. Nu kan jag gå med dom på mig, med huvudet högt och visa hur jävla snyggt de är! Nu kanske ni tänker att jag aldrig har de på bilder etc. och det har jag aldrig. Kör alltid på linser av den enda anledningen att det är så mycket smidigare och enklare. Dock har jag alltid glasögon på kvällen.

Så, låt oss säga vi är bäst, vi som älskar skolan, vi som tycker om att lära oss saker och vi som har eller inte har synfel!

'Cause we are to school for cool


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback