Nu är det dags för en förändring...

Hej!

Här sitter jag i en lägenhet som ser ut som ett bombnedslag och vardagsrummet är fullt av IKEA påsar, fyllda till bredden med tvätt. Söndag för mig = tvättdag!

Men mer än att tvätta, ska jag diska. Nej, skämt o sido, idag är det dags för en förändring. Troligen den mest vågad förändringen jag gjort på många, många år (ja, jag är världens fegis) Men idag ska jag nämligen färga håret, kör dock med 6-veckors toning - av Loreal som jag alltid gör. Idag blir det en mycket mörkare/rödare färg som heter Kastanj och det ska bli superspännande. Tänk om det blir skitfult?

Visar före och efter bilder senare idag såklart, om jag inte ligger på sängen och gråter över mitt hår då. Men vi håller tummarna för att det blir asbra, eller hur? :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback