De 10 viktigaste hösttrenderna

Hej allihopa :)

Var nyss in på min mail och såg att jag fått Nellys nyhetsbrev om de 10 viktigaste hösttrenderna, och de mesta passar mig perfekt! Tänkte dela med mig av brevet och även om min åsikt och de olika trenderna.

(ordningen är från nellys mail, ingen rankning)

1. Camel
Underbar färg! Tyvärr, passar jag inte själv i det då jag är väldigt blek, men kan du ha det: GO FOR IT!

2. Denim
Snyggt, dock gillar inte jag lager på lager av denim. Satsa på ett plagg.

3. Fuskpäls

Fuskpäls is HOT, HOT, HOTTER! Otroligt snyggt och ger en mysig höstkänsla, samtidigt som de är djurvänligt. Använde inte riktig päls.. inte snyggt.

4. Fårskinn
Snygg detalj på skinnjackor. Jofama by Kenza har en jättefin i höstkollektionen för er som diggar stilen.

5. Skinn
Need i say more? Jag fullkomligt älskar skinn. Skinnbyxor, skinnkjolar, kläder med skinndetaljer. Allt funkar med lite skinn. Ger en riktigt cool rocklook.

6. Spets
Mycket snyggt. Har körts mycket nu på sommaren. Använd spets i höst mest på detaljer och matcha med oversizeplagg och stickat.

7. Party
Partyklänningar, det kan aldrig gå fel. Dress for success! Man kan aldrig bli för uppklädd för att gå ut. Tänk dock på att använda svarta strumpbyxor när de närmare sig vinter. Det är inte snyggt med någon som ser ut att frysa.

8. Mönster
Gaska neutralt. Kan vara supersnyggt om de matchas rätt. Använd gärna mönster i en klänning eller ett par coola tajts med enfärgat till.

9. Sammet
Här vet jag inte vad jag tycker. Kan tycka att sammetstajts kan matchas snyggt. Men sammet och färg är inte för mig. Det är också otroligt lätt att det blir fult. Så tänk efter noga!

10. Big cardigan
Kanske de härligaste av trenderna. Matcha med tajta byxor, coola tajts och ett par stora kängor. (Y)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback