Innelistan - Oktober



1. Stickade pannband och pälsmössor

Hösten är här och kylan med (tyvärr). Då får vi passa på och njuta av alla supersnygga huvudaccesoarer som finns i år. Personligen älskar jag den stora pälsmössan, finns supersnygga på H&M's herravd. för ynka 99kr(!) och även de stickade pannbanden (har själv ett flätat från bikbok)


2. Sommrigt doftande kroppssmör
Nu när kylan kommer blir huden mer torr och man måste smörja in den ordentligt. Därför älskar jag kroppssmör. De är extra återfuktande och de finns många som luktar gudomligt. Själv kör jag på Hawaiin tropic - den ultimata sommardoften, besok annars The body shop som har massa olika lukter (själv älskar jag jordgubb)


3. Graffiti naglar
Isadora har kommit med ett nagellack som krackelerar och skapar snyggt graffitimönster. Först målar man en basfärg och sedan valfri färg över. Resultatet blir extremt snyggt och de är ett enkelt och billigt sätt att piffa upp en outfit.





1. Michelingubben vinterjackor

Jag vet inte ens vad dom heter, och dom verkar invadera varande butik så långt ögat kan nå just nu. De där bulliga vinterjackorna som gör att man ser ut som michelingubben, som är helt glansiga. Vet inte hur jag ska förklara, men som på bilden nedan.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback