Kungarna av tylösand

Hej allihopa :) (samma tråkiga hälsning som vanligt, i know. Måste försöka komma på något bättre, förslag?)

Ikväll är det dags för det andra avsnittet av Kungarna av tylösand. När jag först läste om serien så var jag otroligt skeptiskt. Det är ju en slags svensk version av Jersey shore, som jag följer troget(!) och när sverige gör kopior av något brukar det inte bli så värst bra.

Men OM jag hade fel! Kungarna av tylösand är de programmet jag längtar mest efter nu i veckorna. Det var ju helt hysteriskt. Visst sitter man och skämms ögonen ur sig åt dom, men åh så roligt det är. Förnedringstv på högsta nivå, men va sjutton. Man är ju inte mer än människa ;)

Vad tycker ni och kungarna av tylösand?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback