Memories

Åh, det finns en kväll jag aldrig glömmer. En kväll då krogen fortfarande var nytt och spännande och jag fick en random komplimang av en tjej i toalettkön.

"Gud vilket fint hår du har!" säger tjejen
"Tack, de är inte mitt" svarar jag

Och mitt hår var ursnyggt just då. De var när jag var som ljusast och hade långt blont löshår. Jag har nog aldrig blivit så glad för en komplimang. Jo, kanske på studenten när jag fick massa komplimanger av främlingar för mitt halsband från primark.

Men här är jag den oförglömliga kvällen. Vi måste komma ihåg att tjejer säger inte bara sånt till varandra oftast. Det borde vi verkligen göra oftare! Skärpning!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback