Men vad i ?

Hej allihopa.

Jag har haft problem med min mobil på sistonde. Mitt saldo har bara ökat, utan att jag gjort något och mina räkningar är alldeles för höga för så lite jag gör med mobilen.

Så idag fick jag nog och gick in och tittade på mina fakturor, då är 90% av mina fakturor avgifter för datatrafik(?) Jag använder knappt min mobil och de enda jag gör är smsar - vilket jag gör gratis och ändå får jag avgifter på 90kr? då var nästan 80kr av dom datatrafik. Hallå, jag använder inte ens internet på min mobil, men på något sätt så har mobilen av sig själv använt det...

Ringde kundtjänst, 30minuter kö? Men tack och lov hade dom ring upp mig när det är min tur funktion. Så nu är det bara att vänta. Jag vill veta EXAKT vad alla datatrafik är (det syns inte på fakturan, där jag använder internet dagligen) och sedan ska all internettillgång SPÄRRAS!

Fan vad arg jag är...

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback